Dizains un tehnoloģijas. Darba burtnīca 4. klasei
Mācību priekšmets
Dizains un tehnoloģijas
Klase
4. klase
Kategorijas
E-darba burtnīcas, Drukājamas darba lapas
Autore: Ieva Mickus
Darba burtnīcas "Dizains un tehnoloģijas 4. klasei" saturs veidots atbilstīgi "Dizains un tehnoloģijas 1.-9. klasei" mācību priekšmeta programmas paraugam, kas ir izstrādāts Valsts izglītības satura centra Eiropas Sociālā fonda projekta "Kompetenču pieeja mācību saturā" ietvaros pēc Skola2030 izveidotās programmas.
Darba burtnīcā ir darba lapas 4. klasei šādiem tematiem:
► Kā tamborē telpiskus tekstila objektus? (12 stundas).
Mērķis: apgūt dizaina tapšanas posmus un praktiski apgūt tamborēšanas tehniku.
► Kā atlej veidnē dažādu materiālu izstrādājumus?” (4 stundas).
Mērķis: iemācīties izveidot izstrādājumu, kas atliets veidnē.
► Kā lieto garšvielas vārītu un ceptu olu ēdienu pagatavošanā? (7 stundas).
Mērķis: iepazīties ar garšvielu izmantošanas iespējām ēdienu gatavošanā un iemācīties pagatavot ceptu un vārītu olu ēdienus ar dažādām garšvielām un piedevām.
► Kā zāģē, slīpē un urbj apaļkoka lietas no masīvā kokmateriāla? (12 stundas).
Mērķis: prast veikt darbības ar vienkāršiem rokas un elektriskajiem instrumentiem, ierīcēm un izvēlēties piemērotākos materiālus un tehnoloģiju sava dizaina risinājumu izstrādē.
Katras tēmas sākumā ir norādīti sasniedzamie rezultāti un apgūstamie jēdzieni. Darba burtnīca ir veidota tā, lai skolēnam būtu kā palīgs, kurā ir arī dažādu darbu paraugi, kur skolēns var iedvesmoties, ja sākotnēji pašam vēl ir grūti noformulēt savu ideju. Var paskatīties paraugus, sākumā izveidot līdzīgu, vai veidot kaut ko pavisam citādāku.
Darba burtnīcā katram tematam piedāvāta darba izstrādes dienasgrāmata, kas palīdz plānot skolēna darbu no idejas līdz ieviešanai.
► Darba burtnīcas lpp. skaits: 50
► Var printēt
Atgriešanās atpakaļ
Darba burtnīcas "Dizains un tehnoloģijas 4. klasei" saturs veidots atbilstīgi "Dizains un tehnoloģijas 1.-9. klasei" mācību priekšmeta programmas paraugam, kas ir izstrādāts Valsts izglītības satura centra Eiropas Sociālā fonda projekta "Kompetenču pieeja mācību saturā" ietvaros pēc Skola2030 izveidotās programmas.
Darba burtnīcā ir darba lapas 4. klasei šādiem tematiem:
► Kā tamborē telpiskus tekstila objektus? (12 stundas).
Mērķis: apgūt dizaina tapšanas posmus un praktiski apgūt tamborēšanas tehniku.
► Kā atlej veidnē dažādu materiālu izstrādājumus?” (4 stundas).
Mērķis: iemācīties izveidot izstrādājumu, kas atliets veidnē.
► Kā lieto garšvielas vārītu un ceptu olu ēdienu pagatavošanā? (7 stundas).
Mērķis: iepazīties ar garšvielu izmantošanas iespējām ēdienu gatavošanā un iemācīties pagatavot ceptu un vārītu olu ēdienus ar dažādām garšvielām un piedevām.
► Kā zāģē, slīpē un urbj apaļkoka lietas no masīvā kokmateriāla? (12 stundas).
Mērķis: prast veikt darbības ar vienkāršiem rokas un elektriskajiem instrumentiem, ierīcēm un izvēlēties piemērotākos materiālus un tehnoloģiju sava dizaina risinājumu izstrādē.
Katras tēmas sākumā ir norādīti sasniedzamie rezultāti un apgūstamie jēdzieni. Darba burtnīca ir veidota tā, lai skolēnam būtu kā palīgs, kurā ir arī dažādu darbu paraugi, kur skolēns var iedvesmoties, ja sākotnēji pašam vēl ir grūti noformulēt savu ideju. Var paskatīties paraugus, sākumā izveidot līdzīgu, vai veidot kaut ko pavisam citādāku.
Darba burtnīcā katram tematam piedāvāta darba izstrādes dienasgrāmata, kas palīdz plānot skolēna darbu no idejas līdz ieviešanai.
► Darba burtnīcas lpp. skaits: 50
► Var printēt